skor

Igår kväll tvingade jag ner Conny till källaren med mig, skulle lägga undan alla vinterskor och ta fram sommarskorna. Gick igenom alla skor och inser tragiskt nog att jag till nästa vinter måste rensa bland mina gamla skor och att alla som är trasiga eller som jag inte använder längre ska väck! Känns tråkigt eftersom jag älskar skor men samtidigt är havla källaren full av mina skor och det funkar inte heller!

Tog bara upp dom skorna jag brukar använda men rensningen får jag ta tag i vid ett senare tillfälle när klockan  inte är så mycket.

Såhär blev resultatet iaf, nu ser man iaf vad man har!

         

Lägg märke till att jag gav Conny 1 ½ hylla till sina skor, så snäll jag är :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

bild 2: fan vad snygga dom rosa skorna är.

Postat av: bea

Tack så mycket :)

2007-06-11 @ 12:30:14
URL: http://sthlmprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback