Nyheter

Har som jag nämnt tidigare shoppat lite nya saker och nu har jag haft tid att fota allt så här kommer det:

         

* Bild 1: Svarta byxor, har sånna här i massa olika färger sedan innan men dom är så sköna!
* Bild 2: Ett likadant linne som detta fast i vitt med röda ränder
* Bild 3: Söta ballerina skor
* Bild 4: Korta shorts i svart
* Bild 5: Klänning
* Bild 6: Svart kort klänning, man ser inte så bra men den är "ribbad" under bysten och nedtill, perfekt till party kvällarna!
* Bild 7: Svarta city shorts, benen är lika långa, blev bara konstigt på bild!
* Bild 8: Klänning, redan en stor favorit!
* Bild 9: En bikini
* Bild 10: Örhänge och armband

Sedan har jag köpt massa underkläder men det lägger jag inte ut bild på :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

fina saker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback