nostalgikväll

Igår kväll spelade jag och Conny nintendo, självklart blev det super mario haha, de är minnen det! Roligt hade vi även om vi satte igång att spela lite väl sent så vi inte hann spela så mycket!

Idag har en kille från ett persienn företag varit här och mätt våra fönster i sovrummet, måste lägga in persienner mellan fönstret då vi har morgonsol och det blir 100 grader i rummet! Ska få kostnadsförslag nästa vecka!

Imorse var jag och handlade det vi ska ha till landet, blev lite arg på hon i kassan för hon påstod att dom inte tar emot checkar som jag vet att dom gör! dom funkar i alla livsmedelsbutiker men men ville hon inte så ville hon inte! Sen va hon sååå långsam så man dog! Stod till slut och sa alla koder till varorna man väger så det skulle gå lite fortare, tur att vi har samma koder haha man är ju lite lätt arbetsskadad! Sjukt egentligen att man kan komma ihåg 100 koder till mat men inte saker man måste kunna i skolan *suck*

Nu tänkte jag åka iväg till systemet för att handla det sista, sen blir det att dammsuga lägenheten innan vi åker till landet vid 5 tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback