Måndag

Happ så var denna tråk-måndagen över!
Jobbade idag med, 14-20 bara 6 timmar men det är INTE roligt att svettas som en gris i 6 timmar! Kunderna är roliga, så fort dom kommer in säger dom "Gud vad svalt och skönt här inne" sen när dom kommer till kassan säger dom "Fyfan vad varmt ni har det" Ska kräva en fläkt om jag ska kunna jobba i sommar!

Imorgon ska jag köra Conny till jobbet sen åka och köpa ett par saker i centrum som mamma la undan i en affär till henne. Efter det blir det uppsala vid 12 tiden! Ska träffa Admira och bara umgås, ingen skola bara ha det roligt! Om det blir fint väder blir det stranden annars fika i stan. Är väll kvar hela dagen, inget annat att göra för Conny har personalförenings möte och sen fest på kvällen och jag har noll lust att sitta ensam hemma! Om jag kommer hem tidigt åker jag till mamma och pappa och är där...

Sen på onsdag blir det jobb igen, 8-14. Pappa ska opereras (inget allvarligt) så jag ska jobba för honom...

Vill ha semester, nästa vecka är det jobb heeeela veckan nästan! fy vad det är långt kvar till semestern *suck*

nu; föna håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback