jobb jobb jobb

Är överöst med jobb denna vecka!
måndag: 8-14
tisdag: 12-20
onsdag: 8-17.30
torsdag: 10-20
fredag: 10-14

onsdag,torsdag och fredag står jag utanför affären och säljer jordgubbar, känns jätte bra att få betalt för att bara vara artig, sälja lite annars sitta och läsa bok och sola :) Fick inte alltför snygga t-shirt märken idag haha hoppas jag får gå i linne imorgon annars tillverkar jag ett eget linne av min befintliga tröja med en sax! Riktigt bra pröjs får jag i år också, min vanliga timlön plus 1000 kronor i handen *niiiice*

Annars händer det inte alltför mycket, angående det jag skrev om sist så har det hänt lite. Connys morbror blev utskriven igår och fick åka hem till sthlm. Igår grep dom även de två killarna som gjorde skiten. Den ena 29 åringen är känd hos polisen sedan innan bland annat för misshandel på sin flickvän, det dumma är bara att hans flickvän bor i lägenheten ovanför Connys moster så om han släpps blir det nog inte så roligt men dom kanske får polisvakt vi vet ännu inget om det. Även den andra 34? åringen greps också!
Det var inga riktigt smarta lirare då de blev filmade på övervakningskameran när de tog ut pengar från hans konto med det stulna kontokortet och polisen kände igenom honom på en gång!
Nu är det väntan på åtal och rättegång, eller åtalade är dom, än så länge för grov misshandel och grovt rån men åklagaren kan ändra det till mordförsök i och med att dom använde sig av en kofot mot huvudet. Nu återstår det väntan, finns inte så mycket mer att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback