helt slut

Känner mig helt slut idag! Har varit med dom små terrorist änglarna idag hela dagen och vädret har varit piss, ösregnat hela dagen! Barnen har haft jätte tråkigt men det gick ändå bra att sysselsätta dom emellanåt. Vi ritade, la pärlplatta, lekte med någon blåsande elefant och medan Lukas sov middag åkte jag och Alexandra upp till centrum för att handla lite. Hade varit bättre om det varit fint väder så man kunde gå till lekparken eller något. Det blev iaf ingen stan pga av vädret så någon ansiktscreme blev det inte, tyvärr!
Har varit som en hitler Bea idag, "tvingat" barnen att plocka undan alla leksaker såfort som lekte med något annat, det var svårt att få dom att göra det till en början men när dom sa nej var det bara att ta dom i handen och säga till ordentligt och så plockade dom, till slut behövde man knappt säga till. Min moster som legat och vilat på soffan tyckte jag hade väldigt bra regler och hand om barnen vilket är kul att höra! Nya regler för dom numera med andra ord! Men jag beundrar verkligen alla som jobbar med barn, man känner sig rätt tjatig! men man lär sig hur man ska säga till på ett bra sätt så man inte låter särskillt tjatig!

Nog om det!

Till helgen ska vi ut till landet, jag conny Annie thomas barnen och kanske gunnar (connys morbror) ska grilla och bara vara! Man får passa på medan mamma och pappa är bortresta annars brukar dom okupera hela landet på sommaren! Hoppas på bättre väder än idag iaf!

Nu blir det duschen sen blir det en väldigt tidig kväll, är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback