God natt

Är helt uttråkad, ingenting att göra. Kan fortfarande inte släppa att jag är ledig. väntar på ett tentaresultat som skulle ha kommit idag men som vanligt kom det aldrig. Ingenting förvånar mig längre med denna skit skola, ska försöka byta till Sthlm till våren.
Borde plugga på lite till tentan i augusti så man kan njuta av semestern men inte nu, tar det imorgon om det är tråkigt väder.
Skulle ha tvättat fönster idag, tror ni jag gjorde det? Neeej, jag drar ut på det hela tiden, finns inget tråkigare. Det positiva är att grannarna inte ser in men nackdelen är ju att vi inte ser ut! Sen har vi så otroligt många fönster också *suck* men snart ska jag  göra det!

Ska krypa ner under täcket med älsklingen *mys*


image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback