fredag

Har haft en konstig magknip hela dagen i princip, i eftermiddags var det värst, va alldeles kräkfärdig och matt men efter 2 alvedon och 1 ipren känns det bättre :)
Har suttit hela dagen med min PM uppgift, fick rest *suck* men men nu är det inte mycket kvar av skolan så det är bara att bia ihop!

Igår var jag med mamma på stan och shoppade! Ska visa sedan vad jag fick men orkar inte fota just nu och sen ska jag byta en sak till en annan färg så jag visar när jag gjort det :)

Ihelgen är inget stort planerat, jag ska jobba extra imorgon mellan 12 och 19, sen åker jag ut til Ekerö för att titta på fotbollen men det blir att åka hem efteråt. Sover man över blir man kvar halva dagen och vi ska åka och titta på persienner på söndag, vi måste köpa till sovrummet. Just nu har vi rullgardiner men eftersom det är morgonsol i sovrummet blir det ungefär 100 grader här innte. Får hoppas att det inte är så dyrt! Sen vill jag åka och titta på hur mycket allt vi ska göra i lägenheten förrutom köket kommer kosta så man vet hur mycket vi ska spara!
Vi har kommit på precis hur vi vill ha det och bara vi kan spara ihop pengar kommer det bli så grymt snyggt!

Nu ska jag hoppa in hos älsklingen i duschen sen blir det att se inspelade Uggly Betty med en massa glass och jordgubbar *mums*

ps. Hoppas allt är bra med dig vännen, tänker på dig hela tiden! Tack för att du ringde så jag fick veta att allt är okej! Love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback