favorit

I helgen hittade jag en ny favorit sida (förmodligen sist av alla) www.lookfantastic.com
Det är som strawberrynet men de har andra märken. Jämförde med strawberrynet och strawberrynet var billigare när det kom till ansiktkrämer iaf.
Men på lookfantastic finns märken som I.D (borstar och smink) och kerastase och massa annat som jag gillar som är mycket billigare än i Sverige!
Eftersom jag inte har beställt vet jag inte hur det funkar men just nu är jag rätt besviken på strawberrynet, de verkar gå jätte fort för alla andra men inte för mig! Pengarna drog dom av fort men varorna väntar! Beställde förra fredagen, alltså 6 arbetsdagar sen men det har fortfarande inte kommit! Kom inte med posten i morse heller!

Men iaf, ska testa lookfantastic, har länge varit ute efter en saltvattenspray till håret, snyggt att göra lockar med på sommaren! Har hört ganska mycket om KMS California men har aldrig testat själv, vilken ska man välja?

* HAIRPLAY PASTE UP SPRAY
eller
* TURNSTYLR CLEANSING SPRAY

Eller någon helt annan som är bra?


Kommentarer
Postat av: Denise

Får man fina lockar när man använder saltvattens spray? Visste jag inte...

Postat av: bea

ar man självfall i håret hjälper saltvattenspray till att få fram fina lockar...som när man badar i havet och låter de torka utan att tvätta efteråt

2007-06-04 @ 20:03:30
URL: http://sthlmprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback