besviken

Hoppades hela dagen på att postgubben skulle komma cyklandes med mitt brev från Strawberrynet, att de hade hamnat längst under alla brev men han kom inte *besviken*
hoppas verkligen att det kommer imorgon, tycker det är rätt dåligt men men
Om det inte kommer imorgon får jag ringa för nu är det kris, har INGENTING att tvätta mitt ansikte med förrutom vatten....tur att man aldrig har finnar eller liknande!


väntar på att middagen ska bli klar...blir kyckling, couscous, sallad och sås *gott*

Imorgon blir det grillning och poker hos Annie och Thomas, sover väll kvar där men måste hem tidigt på onsdag för jag måste plugga hela veckan! Känns skit att sitta inne nu när det är rena sommaren ute men nästa vecka har jag sommarlov, tror aldrig jag har längtat så mycket till ett lov!
Känner mig helt slut mentalt sett, det enda jag tänker på hela dagarna är den där jäkla tentan, vet inte vad jag göra om jag inte fixar det men jag är rädd för att det inte kommer gå vägen, det är för svårt!
Aja, ska plugga lite till innan maten!

Kommentarer
Postat av: Denise

min kräm har inte heller kommit än. har väntat typ lika länge som du..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback