sweet home

Då är man tillbaka efter en helg på landet! Har varit underbart att få komma ut dit även om vädret kunde ha varit bättre. Vi kom iväg ganska sent i fredags och väl ute spelade vi en testomgång poker innan det var läggdags. På lördagen efter frukost begav vi oss in till norrtälje för lite shopping och promenad. På eftermiddagen grillade vi och sedan spelade vi den "riktiga" omgången poker, alla gick in med 50 kr var och till en början gick det väldigt bra för mig, hade mest marker ett bra tag men efter en tabbe gick det åt helvete och jag åkte ut som tvåa, conny tog hem hela skiten *som vanligt* men roligt var det!
Idag efter frukost tittade jag och conny på film medan Annie och Thomas vilade en stund med barnen, efter det blev det en sen lunch och sen en långpromenad längst vattnet och runt i området.

Känns jätteskönt med miljöombyte och att få vara ute i stugan, älskar vårt land :)

När vi kom hem klev vi in i duschen på en gång, även om vi har dusch där så är det inte alls samma sak som att få ställa sig i sin egen dusch och tvätta bort landetlukten....

Nu blir det sängen!

Lägger in bilder imorgon dock är det inte en enda bild på mig haha!

Kommentarer
Postat av: Käthe

Du skrev i min blogg att Hunky Dory hade en liknande. Vet du om den finns i någon webbutik?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback