onsdag

Onsdag idag, dagarna bara flyger förbi! Men det är bra för det betyder semester snart! Jag vet att jag tjatar men det har varit ett lååång halvår sen vi kom hem från thailand, behöver få lite semester och göra roliga saker!

Har faktiskt pluggat hela dagen idag, har gått bra men det finns fortfarande massor att göra! Har också förberett min moster på att jag behöver hjälp med statistiken så vi ska ses någon dag och se hur mycket jag kan, eller snarare inte kan :)
Annars har jag inte gjort mycket, vikt tvätt och plockat ihop hemma som vanligt!

Imorgon tänkte jag åka ut till landet och överraska mina päron, dom tjatar att jag ska komma ut eftersom vi inte har träffats så mycket i sommar. Pappa hade tidig semester i år så han börjat jobba nästa veckan och vi är knappt hemma när vi har semester så...
Ska även lägga in bilder på det vi fick från cypern, jätte fina saker!

Håller på med middagen nu, blir oxfilé, potatis och sallad och gorgonzola sås *mumms*

Conny kanske ska ut ikväll, någon bra dj som spelar trance på Göta källare idag men jag har faktiskt ingen som helst lust att gå, inte som det känns nu iaf! Får se om han följer med Johan eller inte...

Måste fortsätta med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback