några dagar

Har inte kunnat blogga på några dagar då sajten har varit nere!

Vet inte när jag bloggade sist så jag minns inte vart jag är i tiden haha

Var iaf hos kussen och Magnus på middag i lördags, jätte god mat och mycket trevligt sällskap. Bjöds på toast med kantareller till förrätt, kyckling i ugn med lök, paprika, couscous och sås till huvudrätt och chokladkaka till efterrätt!
Blev kvar där till 01.30 innan vi beav oss hemåt!

Isöndags var vi en sväng till barkarby och jag fick äntligen köpt min jacka som jag har längtat ett år efter! Men den som väntar på något gott ;)
Är tokigt nöjd med den, sitter precis som jag har tänkt mig!
Nu ska jag bara införskaffa ett par snygga pumps till så är allt great!

Igår och idag har jag bara jobbat, 8-20 båda dagarna, va jätte trist att jobba igår eftersom det var så fint väder men det kan man ju inte veta innan!

Imorgon ska jag till min moster som ska fixa en nödlösning för min utväxt på håret, något smart som håller det fräscht till hösten! Ska ju egentligen inte hålla på att färga håret under sommaren eftersom jag genomgår en behandling med recept belagd medicin för håravfall men nu är det ju inte så mycket sol i detta land så det ska nog gå bra :)

Har förresten börjat lägga in lite bilder på min bilddagbok, mest för att bloggen krånglar så mycket men det kommer komma bilder här med ibland!

Annars hittar ni dom på:
http://sthlmprinsessa.bilddagboken.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback