myskväll

Jag och Conny har haft en riktig myskväll med räk och kräft frossa :) Är så mätt jag snart spricker men riktigt gott var det. Tända ljus och massa prat, satt vid bordet i 2½ timme, händer sällan att vi sitter så länge :) Men det här var vår "avslutningskväll" för imorgon ska Johan sova här sen på torsdag åker vi på separata håll.

Igår var vi på Göta Källare och såg Johan Gielen spela, var bra men inte riktigt lika bra som förra gången vi såg honom. var iaf kul att dansa lite och träffa lite nytt folk!

Kommer komma bilder på bilddagboken men vi tog inga bilder från gårdagen, man kan ju inte dansa med väska och grejer haha Men bilder från de senaste dagarna kommer iaf

Har tvättat hela dagen och putsat fönster, äntligen är alla fönster i vardagsrummet klara och det tar tid! Har ju en hel vägg med bara fönster, jätte fint men jobbigt!

Imorgon återstår det jobbiga: packa! vet inte alls för fem öre vad jag ska ha med mig, tror folk kommer skratta åt mig eftersom jag kommer ha med mig så mycket, blir en väska med kläder och en med skor, strandhandduk och necessär. Men vad för skor och kläder väskorna kommer innehålla är just nu en gåta!

Har suttit och fixat låtar nu ikväll/natt, har fixat Justin Timberlakes skiva och sen en skiva med 20 blandade låtar. Conny är super snäll och fixar runt 300 låtar till min bärbara jag ska ha med mig! Han sitter och väljer ut massa låtar eftersom vi har runt 8000 låtar på vår dator och alla får inte plats på min bärbara, världens underbaraste att han orkar göra det!

Ska nog borsta tänderna och slänga mig i säng, blir en lång dag imorgon!
Först hjälpa pappa att fixa växel på banken till jobbet, han har inte möjlighet att åka iväg själv. Sen ska jag åka med Conny in till stan när han ska klippa sig och under tiden ska jag gå runt och leta efter ett par pumps, är verkligen i behov av ett par (eller jag intalar nog mig att jag är i behov) sen ska vi gå och träna om klockan inte blir för mycket och efter det ska jag hem och städa lägenheten. Conny måste hoppa in och jobba en stund på kvällen och då ska jag packa både hans och min resväska och fixa middag!

Snart åker vi *yeey*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback