mycket

Har så mycket jag måste ta tag i att jag inte ens vet vart jag ska börja!
Behöver tvätta fönster, storstäda hemma, plantera om blommorna, tvätta soffan, plugga med mera.
Mitt huvud känns som 40 kg, är helt koko i bollen just nu. Har haft ont i huvudet i flera dagar ni, beror nog på det knäppa vädret

Körde mormor och moster till arlanda imorse, stod och väntade med dom i 2 timmar. sen när jag kom hem plockade jag undan i köket och la i en tvätt. har gått och småplockat i en timme nu men det är fortfarande massa småskit överallt. måste ta tag och städa bland alla papper också, så mycket skolpapper överallt, vissa behöver jag andra inte.

måste åka förbi mamma och pappa pch rensa upp posten och vattna blommorna och sen åka och handla till middagen.
när conny kommer hem ska vi till mekonomen för att höra hur vi ska göra med bilen.

Åhh jag skulle ge allt för att slippa det här!

Kommentarer
Postat av: Denise

Så har jag hållt på hela dagen idag!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback