måndag

Happ då var det måndag igen och veckorna flyger förbi!
Sitter med min frukost (!) som innehåller ägg, té och baguette. Blev en jätte sen frukost idag, vaknade rätt sent (behövde verkligen sovmorgon) sen tog jag ner lite tvätt och vek och sen stoppade jag i en ny tvätt i maskin.

Idag ska jag faktiskt plugga och städa sovrummet om jag hinner, eller möjligtvis i en pluggpaus, måste verkligen plugga även om det tar emot eftersom man har sommarlov men tenta snart! Har ni 2 veckor på mig innan semestern sen 1 vecka när vi kommer hem från malmö, det är den tiden jag har på mig så nu börjar det bli bråttom!

Tråkigt väder är det också, vilken skit sommar det har varit i år! En superfin vecka i juni räknas inte som en bra sommar! Hoppas det fina vädret kommer tills jag får semester *haha*

Inatt kommer mamma och pappa hem, dom tycte inte de va någon bra idé att jag skulle hämta dom 3 på natten eftersom jag jobbar 8-20 imorgon så jag gör väll inte de då! Dom gjorde det bästa valet att åka bort nu när det bara är regn och regn hela tiden!

Nä nu ska jag äta upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback