lördag

Igår när jag kom hem från jobbet var Bobo hemma hos oss sen kom även Kjelle och Jessica hit, vi åt mat och spelade poker fram till 3 inatt! somnade ovaggad!

Idag sov vi länge, klev upp strax innan 11 sen efter frukost åkte vi in till stan. Tog bilen men det var dumt eftersom dom firade kronprinsessan så halva stan var avstängd, hittade iaf en parkeringsplats efter en lång stund! Gick runt på stan och letade efter en ny plattång. Gick in på ett ställe och där frågade jag om dom hade en plattång som inte var av keramik och hon tittade på mig som om jag var dum i huvudet och sa att lycka till att hitta en sån, det kommer du aldrig att göra för dne är inte bra för att bla bla bla, gick ut därifrån rätt fort! ska hon tala om för mig vad jag kan ha och inte ha? tror jag vet lite bättre hur mitt hår funkar eftersom jag har plattat det i typ 10 år! Hittade iaf en i PUB huset som jag köpte *jippi*
Efter det gick vi inom en golaffär för Conny letar efter en ny golfbag men hittade ingen som föll honom i smaken.

Efter stan åkte vi till Svedenbadet, ett poolbad utomhus. Jag tog 2 dopp och så solade vi en timma innan vi åkte och köpte sushi och åkte hem.

Nu har jag fixat mig och Conny står i duschen, ska strax åka hem till Enikö och Magnus för middag. Blir spännande att se vad dom bjuder på!

Återkommer imorgon!

Ha det så roligt ikväll Nisen, önskar att jag också var där nere! Men vi kommer ha många roliga kvällar tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback