jahapp

Eftersom jag har längtat ihjäl mig till semestern har jag självklart blivit sjuk på kuppen!
Lite febrig, trött, ont i kroppen och huvudet känns överkört av tunnelbanan.
Allt detta har resulterat i att jag knaprar piller som en dåre för att bli frisk!
Rinexin, alvedon i kombination med ipren, c-vitamin och en rumänsk medicin med liiite (läs förmodligen hyffsat mycket eftersom de kommer från rumänien) antibiotika i. Den här kuren har alltid fungerat så nu förlitar jag mig på den igen! Dock skulle jag behöva vara hemma och sova och sova, denna kur i kombination med att sova ett helt dygn är susen! Man vaknar helt frisk! Men vad gör jag? Jo jag sitter och ugglar på jobbet! Nu är det inte arbetsnarkoman Bea som talar utan att det verkligen inte finns någon som kan jobba istället för mig!

Aja ska sluta tycka synd om mig själv, såhär går det ju när man är ute och festar hela natten i tunna kläder fast man fryser!

Åter till jobbet, återkommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Denise

krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback