hmpf

Surprise surprise (not) så ska Conny ut idag!
Känns rätt tråkigt men jag har valt själv att inte följa med så för min del blir det pyssel kväll, ska göra manikyr och pedikyr, älskar att pyssla med sånt när jag är ensam hemma. Sen blir det inpackning och allt sånt som hör till, ska njuuuta :)

Funderar också på att lägga in lite bilder på lite nya saker men å andra sidan kanske det inte intresserar någon?
Undra om det ens är någon mer än Nisen som läser min blogg? Nu försöker jag definitivt INTE fiska kommentarer för det behöver jag inte, är mer det nyfikna som tar över...
Men jag har iofs aldrig skrivit för att få feedback, roligt för mig själv bara!

Nu blir det att säda upp efter middagen, Conny har nämligen inte tid, han surplar kaffe för fullt så han inte somnar men ut ska han...

återkommer garanterat!

Kommentarer
Postat av: Renee

jag läser =)

2007-07-11 @ 20:59:34
Postat av: Denise

Du ska få göra manikyr på mig när du kommer ner! Puss på dig! älskar och saknar dig!

Postat av: Denise

förresten så vill jag se bilder!!!

2007-07-11 @ 22:19:47
URL: http://www.snisen.blogg.se
Postat av: Emelie

jag läser med!

2007-07-13 @ 20:19:57
URL: http://nellie.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback