fredagskväll

Fredagskväll hemma hos familjen Bea och Conny:
Conny smäller upp ett tält i vardagsrummet och jag dammar och städar huset haha Brukar inte ni göra de på fredagskvällar ;)

 

Ja som ni ser har vi köpt ett tält idag, jag och tält? aja kan väll vara kul att ha! Hur stort som helst är det, upp till 4 personer faktiskt! hela tältet är inte uppe på bild här ovanför men ni får se hela nästa gång vi tältar *om vi någonsin gör det* Satte upp det för att se så att alla delar är med och allt är helt.

Idag har jag hunnit med en del iaf, städade undan alla mina skolpapper, tror jag slängde en hel papperspåse haha sen tvättade jag fönster i gästrummet och nu ikväll dammade jag och dammsög, ska torka golvet imorgon
sen städade jag badrumsskåpet, det behövdes, städade bort 4 plastkassar med en massa skit! Sedan planterade jag om blommorna på balkongen så nu är det fint där med!

Badrumsskåpet innan:

 

Badrumsskåper efterår:

  

Kommentarer
Postat av: Denise

Ska ni bli campare på heltid nu?=)

Postat av: bea

japp! numera ska vi bli familjen hajk! Som du sa, vi kan ju ta med tältet och tälta på er gård eller balkong :)

2007-07-08 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback