fredag

Sitter på jobbet fortfarande, har mer eller mindre suttit och stirrat ut i intet sen 8 imorse, nä men jag har faktiskt läst lite tidningar och pluggat(!) lite!
Har 1 timma kvar ungefär innan jag får gå hem, i helgen är jag ledig, ska bli såå nice!
Sen är det bara nästa vecka kvar, måndag, tisdag, fredag och lördag!

Bobo skulle vara hemma hos oss ikväll, får se vad dom ska hitta på, om det är något roligt kan man ju alltid följa med annars lägger jag mig i sängen och tittar på någon tjej film :)

Igår var jag på landet hos mina päron, åkte ut på morgonen och överraskade dom, vi åt frukost och sen åkte jag och mamma till en blomster- och grönsakshandel, dom odlade tydligen alla sina grönsaker själva. Blommorna var det rea på så vi köra så mycket som fick plats i vår lilla bil, även jag gick en jätte häftig växt till balkongen, ska lägga in bild på sen någon gång. Sedan köpte vi jätte mycket bigaråer som vi åt upp i bilen och sjukt mycket jordgubbar som vi åt till efterrätt med glass *mums*

Vid 18,30 körde jag hemåt igen och både Conny och jag var så slut så vi deckade innan 22,00 igår! Tror inte det har hänt någonsin att båda somnar så tidigt men det var skönt att vakna utvilad!

Imorgon ska jag på plattångsjakt och sen blir det middag hos Enikö och Magnus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback