äckligaste

Det sjukaste och äckligaste hände mig igår! Mitt i mitt pyssel skulle jag platta håret, stoppar in plattången i kontakten men ser att det ryker lite ur den. Tänkte att ni har de väll fastnat ett hårstrå i den och så tar jag upp den för att ta bort hårstråt, vad tror ni händer då?
Hela skiten SPRÄNGS i min hand! Det blixtrar och låter som en bomb, slänger den i golvet och elen slås av av vår huvudströmbrytare!
Helt förskräckt tittar jag på handen, har ingen förmåga att röra mig, fattar ingenting! Ser att min hand är svart och "vaknar" av att grannen ropar på mig och undrar vad jag pysslar med, då har dom hört smällen här nere!

Det är det sjukaste jag varit med om! Fick världens huvudvärk av allt och på toppen av allt var ju inte Conny hemma så ingen kunde trösta mig :)

Vad hade hänt om jag stått på stålskenan som avgränsar vår klinkers från parketten? Då hade jag fått en kyss som heter duga, eller om huvudströmbrytaren inte hade funkat, ja då hade jag förmodligen inte suttit här och skrivit detta inlägg och inget annat inlägg i framtiden heller!

När jag vaknar ligger Conny brevid, han kom hem vid 03.30 tiden men då hade jag lyckats somna!
Han väcker mig med att vräka ur sig att han fått en p-bot!
Man somnar med huvudvärk och så fort man vaknar så får man en till huvudvärk!
Men som dom säger, en olycka kommer sällan ensam!

Happ, nu måste man lägga ut 800 kr på en ny plattång *suck* och 450 på en p-bot, hjälp vilken rolig sommar!

Kommentarer
Postat av: Denise

Fy vad hemskt! tur att det gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback