2 veckor

2 veckor kar till semstern! Går på semester från söndagen den 22. Men innan dess ska jag hinna med 6 arbetpass till på 12 timmar *pust*

Igår sov vi ut länge sen åt vi en härlig frukost, älskar helger när jag är ledig och vi sitter tillsammans vid frukostbordet och äter massa frukost, då brukar vi alltid göra en rejäl frukost med té,kaffe,juice,ägg,pålägg,grönsaker,youghurt och flingor och massa massa mer.
Efter frukosten och en varm dusch åkte vi ut till Ekerö, Conys kusin och hans flickvän var uppe på besök från skåne och Conny ville så gärna träffa dom. Vi hann dock inte vara där så länge för vid 5 skulle vi vara hos Eva och Ben för att vara barnvakt på Sebastian medan de åkte på 50 års kalas.
Det gick bra med Sebastian, roligt att se  Conny byta bjöja *hihi* men han är faktiskt väldigt duktig med barn, iaf barn i den åldern!
När Sebastian hade somnat kom bobo och jag gick ner och hyrde film och köpte chips och godis. vi såg Göta kanal 2, riktigt rolig film!
Vi 00 tiden kom dom hem igen men vi satt kvar och pratade vill nästan 2! Sen åkte vi hem och som vanligt när jag måste sova så kan jag inte, somnade nog vid 3 tiden.

Idag har jag varit på jobbet sedan 9, ska vara här till 19 så det är ganska många timmar kvar!

Hade gärna velat vara ledig för jag skulle behöva åka ut till barkarby och titta på en sak men det får bli nästa helg eller i veckan om vi hinner.
Satt och tänkte lite, även om det är 2 veckor kvar så ska vi åka till västkusten snart! De här 2 veckorna kommer ägnas totalt åt jobb och plugg, måste plugga för min tenta som är den 14 augusti och jag har inte ens öppnat boken, kommer gå åt helvete,. Sen måste jag städa klart lägenheten också!
Den veckan vi har semester är nästan fullbokad redan som den är, conny har jour på jobbet fram till onsdag, sen ska han klippas på onsdag och jag ska fixa ögonbryn/fransar sen är det städa ur akvariet som ska göras och tvätta kläder och allt sånt. Så jag har faktiskt börjat fundera lite smått på vad jag ska ha med mig!
Känner att packningen kommer vara stooor! även om vi bara är borta 1½ vecka så är det mer som behöver tas med nu än när man åker utomlands, här ska man ju ha kläder ifall de regnar, kläder ifall de är sol, badkläder och allt sånt, sen party outfits och en massa skor och gud vet vad...jag vet inte ens vad jag ska ta med mig!

Aja, får funderao ch skriva en lista sen kapa listan alölteftersom väskan fylls och jag ser hur mycket plats det finns kvar!

Nu åter till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback