1:a dagen

Första dagen på semestern börjar lida mot sitt slut! Har haft en bra dag, vaknade och kände mig lite lite friskare, bara lite täppt i näsan och hostig men tar rinexin och hostmedicin så det blir bra :)

Åkte ner till Ösbysjön och la oss för att sola i det fina vädret men eftersom vi kom dit såpass sent så låg vi bara där i 2 timmar innan vi åkte hem. Smörjde in mig med hawaiian tropic olja för att få en snabb bränna men eftersom vi låg där så lite fick jag inte så mycket färg, hade hoppats få lite bruna ben iaf för det behövs verkligen fast som det är nu vill jag inte visa med ben eftersom jag har 9 myggbet (ja myggor älskar mig) och 3 blåmärken. Fattar inte hur jag bär mig åt men som det är som pappa säger; jag har riktiga killben med blåmärken och ärr. Måste börja bli mer försiktig men har tyvärr väldigt lätt att få blåmärken, det borde jag kolla upp för det är inte alls bra!

Nu ikväll har Conny städat vårt allt i allo skåp, jätte fint blev det! Jag har vikt tvätt och nu lagar jag mat, blir potatis, sallad, stek och beasås, har inte ätit beasås på över ett år!

Har ju glömt att skriva att jag var hos min moster som fixade mitt hår! Skulle göra en liten akut grej med utväxten men hon satte igång och gjorde värsta slingorna haha hon är så gullig! Det blev sjukt bra! Dock syns utvästen lite för hon la inte i lika mycket slingor som jag hade innan men jag gillar det här bättre och sen hann hon inte göra om lite mörkare slingor i resten av håret så det skulle bli lika men till hösten när det är dags att fixa håret igen ska jag gå till henne och göra det och då kommer de bli sjukt nice!
Hon sa förresten att mitt hår hade blivit mycket bättre sen jag började med tabletterna, har fått mer hår så alla som har problem med tunt hår prova Folacin och zink!
Sen färgade hon mina ögonbryn och mina fransar. Så nu ser man bra ut på semestern haha

Åh vad jag längtar tills vi åker! Först några dagar utan varandra då jag ska till halmstad och Conny ska till gotland men det tror jag blir toppen, får man roligare tillsammans sen när man saknat varandra lite. Tycker det är viktigt att få sakna varandra! Alla frågar hur jag kan släppa iväg honom till gotland och i år känns det verkligen kanon att han ska åka, första året var det inte lika kul för då var man inte lika särker på varandra men nu känns det bara roligt! Litar på honom till 110%

Åter till maten! Lägger in lite bilder på bilddakboken sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback