tröttis

Kan inte riktigt förstå att man sover och sover men ändå är man trött! Igår var ju rätt förståligt att jag var helt slut, första dagen i skolan på nästan en månad och desseutom började vi ny kurs så jag var helt slut när jag kom hem!

Nya kursen är iaf statistik, kanske inte det roligaste men det blir väll vad man gör det till! 5 veckor står jag ut iaf :)

Igår hände inte så mycket, låg mest i soffan när jag kommit hem, hade så ont i huvudet. Lagade mat också, köttfärssås och spagetti och rivna morötter till det *mums* älsklingen hade allmöte och sen pub på jobbet men han kom hem väldigt tidigt, redan vid 20 var han hemma. Slapp vara själv eftersom jag kom hem vid 18.30.

Gillar inte att gå i skolan på eftermiddagarna, känns som att hela dagen går till spillo, ska fakstiskt försöka byta skola så fort jag kan. Trivs jätte bra där och har hittat massa nya vänner men om det går så byter jag iaf till sthlm, trött på att pendla! Sen är det roligt när 2 av mina vänner också ska byta dit!

Började iaf skolterminen bra, läste allt som ska läsas till nästa föreläsning *stolt* och övningarna vi skulle titta på ska jag göra ikväll!

Fick iaf veta en sak igår som gjorde mig rejält besviken! Man får inte längre tillbaka pengar på kurslitteratur som man fick innan! Jag som hade tänkt att få tillbaka en hel del på skatten så jag kunde lägga de pengarna i lägenheten och minska mitt lån men men...ska försöka sälja alla böcker jag inte behöver, det är ju en hel del iaf!

Idag är det jobb på eftermiddagen men nu ska jag försöka äta klart min frukost och bege mig till gymmet där jag ska köra ett pass step och ett pass core, mycket bra för rygg och mage! Har iofs fortfarande en träningsverk som heter duga sen i måndags men det går nog bra iaf när musklerna blir varma!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tänkte bara tipsa om en sida där du kan sälja din litteratur, jag säljer själv en massa där nu då vi har nya böcker var femte vecka. Lycka till! http://www.kurslitteratur.se/Default.aspx

2007-01-24 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback