trött

Redan torsdag idag, veckan har verkligen flugit förbi!

Har varit så trött om kvällarna den här veckan, i måndags somnade jag redan innan 22 och så har det fortsatt hela veckan, somnat innan 22.30 varje dag och det är inte alls likt mig, jag är annars nattmänniska.
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma ut ur duschen så jag kan göra mig i ordning för natten, som jag längtar efter sängen just nu!

Tänkte ta mig i kragen imorgon och gå till gymmet när jag skjussat älsklingen till jobbet. Sen ska det storstädas här hemma, tänkte vara väldigt effektiv så jag även hinner tvätta bilen. På eftermiddagen vid 16 ska jag hem till mamma och pappa, ska hjälpa mamma med en sak sen lägga över alla bilder från vår kamera i deras dator.

Nä nu blir det NOGA tandborstning sen kudden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback