Thailand - bilder

Nu ligger det bilder uppe från Thailand på www.sthlmprinsessa.pixbox.se !
Har inte lagt upp alla bilder vi tagit då vissa är för priva som ni säkert förstår men de flesta ligger uppe iaf!

Vet att jag lovade en blogg och bilder igår men var helt död när jag kom hem så det fick bli idag isället! har inte skrivit någon blogg om själva resan men det kommer också inom snar framtid!

Igår sov vi ut iaf, sen på eftermiddagen åkte vi ut till Ekerö för att hälsa på Connys familj. Åt jätte god middag; lax, potatis, sallad och sås. Sen tittade vi på bilderna från vår resa och conny visade upp det han hade sytt hos skräddaren, sjukt snygg var han i dom ;)

Idag har jag hunnit med att plugga lite, har tenta på onsdag och jag är inte alls förberedd men men det får gå som det går, ska göra mitt bästa! hoppas att man kan få lite extra poäng genom egna tankar :)

ska äta lite lunch nu sen blir det skolböckerna igen. Kanske hinner blogga lite mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback