tandläkaren

Uscha, tog mig i kragen efter 3 år och gick till tandläkaren, det skulle man ju inte ha gjort. Visade sig att jag har 2 hål som måste lagas, visserligen sa han att det bara var ytliga hål på tuggytan men att det var lika bra att laga dom så det inte blev djupare. Det är en skit dag idag....mina första hål i tänderna och det känns kan jag tala om!

känner mig dum, hur kunder jag skaffa dom här ovälkomna gästerna?? önskar jag kunde spola tillbaka tiden.

Tandläkaren var snäll iaf, han såg att jag blev ledsen över hålen och försökte trösta mig med att de är de vanligaste hålen och att det inte är hela världen och att allt annat såg bra ut men det spelade ingen roll vad han sa....

Nä nu ska jag bara borsta med den elektriska tandborsten, skrota allt annat. Sen ska jag till apoteket och köpte tandtråd som han sa kunde vara bra för att göra rent där jag har kvar min skena efter tandställningen.

Kanske inte ska vara så drastisk och ta bort allt godis från huset men det kanske kunde vara lika bra, inga hål i tänderna och så syns de på vågen sen...äh ska inte lova något!


Kommentarer
Postat av: Denise

Köp Listerine munskölj. min tandläkare rekomenderade den..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback