söndag

Söndag idag och vi har legat i sängen fram tills nu! Vaknade vid 11 men låg kvar och pratade om gårdagen sen värmde vi på alla rester vi hade och åt sen kollade vi på tv. Skönt att få ha en sån här slappar dag med varandra!

Gårdagen var rolig till en början iaf! Va hemma hos kjelle vid 20 tiden, sena som vanligt :) roligt folk och så, det var trevligt sen skulle vi in mot stan. Jessica stannade hemma så jag blev ensam tjej - som vanligt!! Å andra sidan gör det mig inget, har roligt med killarna!
När vi skulle gå ut så var det Kjelle som valde, han fyllde ju trots allt år men stället föll mig inte alls i smaken! Det var en irländsk pub och jag och pub i stockholm går inte ihop! Okej att man går på pub i london eller så men inte här hemma, det är inte vad jag kallar utgång!

Stannade nog 2 timmar bara om jag minns rätt sen åkte vi hem. Var riktigt kallt på hemvägen, ångrar att jag inte kollade termometern men jag skulle gissa på att det var mer än 10 minus iaf.

Snart ska vi till mamma och pappa på middag, ska bli trevligt men orkar inte riktigt göra mig i ordning och så...

Dagens outfit - söndag
* morgonrock!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevlig outfit =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback