shopping

Var iväg i täby centrum idag och letade efter en mössa till mig men hittade ingen jag ville ha. har tänkt ut den perfekta mössan i huvudet nu gäller det bara att leta tills jag hittar den :)

Var även inne på rusta, skulle kolla runt lite efter saker jag sett i katalogen men dom hadei nte de vaser jag var ute efter men lite annat hittade jag!
Dom hade allt sitt loreal smink för 25 kr styck så det blev ett lack i mörk rött nästan svart, suer snyggt, ska testa det efter duschen! har iofs tagit bort min nagelförlängning, skulle bara ha den i Thailand, nu ska jag spara ut mina egna naglar! sen tycker jag att röda naglar och mörka naglar passar bättre på lite kortare naglar!
Sen blev det även en ögonskugga i lite guld/brons, hoppas den också är fin!
Efter det åkte vi till Clas Ohlsson och köpte fodral till dvd skivor, vi har över 200 filmer utan fodral men kunde inte köpa så många fodral så de fick bli 25 stycken, har jag iaf till mina sex and the city filmer :)

När vi får lite mer pengar, när nu det ska bli, ska vi köpa en bokhylla till alla filmer, hatar att ha dom i skåpet då glömmer man bort vilka man har!
Önskar vi kunde köpa skåpet snart så vi kan göra om i vitrinskåpet i vardagsrummet!
Nu blir det duschen!

Kommentarer
Postat av: Denise

jag ska också till Rusta imorgon=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback