prinsessa

Blev behandlad som en riktig prinsessa av älsklingen igår.
Vi möttes upp och åkte in till stan för att köpa en födelsedagspresent till Johan, tyvärr fanns den inte igår så Conny får åka tillbaka till stan idag innan klaset.

När vi tittat på det vi skulle gick vi in på Gina Tricot där älsklingen överraskade mig med att köpa en tröj-klänning jag gillar, sen bjöd han mig på pizza hut och sen på bio! Blev en hel kväll...
Var underbart att få bli bortskämd! Kanske berodde allt på att jag storstädade hela huset igår men iså fall var det värt det :D

Idag jobbar jag, har varit här sen 8 imorse och ska varaa här till 19 så jag har några timmar kvar *pust*
fast idag längtar jag inte hem så mycket, blir en ensam kväll framför tv:n. Conny är ju på kalas men jag orkar inte åka ut dit efter jobbet, känns onödigt när jag vet hur trött jag brukar vara och ska upp och jobba imorgon så jag blir hemma!
Får hoppas på att han saknar mig så mycket att han kommer hem hyffsat tidigt :)

Nä nu va min rast slut



Kommentarer
Postat av: Denise

vad mysigt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback