kista

Idag efter middagen åkte jag och mamma till kista galleria, ett centrum som har öppet till 21.00 för de som inte visste det :)
Skulle kolla runt lite och köpa strumpor men kom hem med massa strumpor och 2 klänningar
* en svart klänning med trekvarts ärm från Gina Tricot
* grå klänning med långärm från Lindex

Hittade massa fina saker på H&M men man blir ju bara deprimerad av att prova och inget sitter osm jag vill! men det är ett rätt effektivt sätt att få igång en när man behöver det, man blir ju mer besluten om att gå ner odm dumma kilona! Fattar inte att det är så lätt att lägga på sig kilo med inte att få väck dom....

Imorse jobbade jag, micke på jobbet har fått lunginflamation å det var bara att rycka in och jobba från 8-14.

När jag kom hem från kista betalade vi räkningarna, uscha säger jag bara! de blir INGE shoppande för min del den här månaden, inge gå ut och äta ingenting *suck* glad iaf att vi hade pengar för att betala det vi skulle plus lite extra på kortet och Annies 30 års present!
Har även börjat betala tillbaka de 25 000 till mina föräldrar vi lånade till möbler, tog en startkredit på IKEA men då måste man börja betala ränta efter 6 månader så efter 6 månader lånade vi pengar från mor och far och betalade in allt, så nu betalar vi tillbaka till dom istället, slipper man räntan :)

nä nu blir det sängen, tidig uppgång imorgon för jag måste tvätta håret *orkade inte idag* sen är det föreläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback