inget

INGENTING känns lockande idag.

Vaknade efter en mindre rolig natt, har vaknat till och från och försökt fly från min dumma dröm men den envisades med att fortsätta varje gång jag slöt ögonen. Med andra ord har jag mest vänt och vridit på mig hela natten. Vid 11 öppnade jag ögonen för dagen iaf, orkade inte ligga kvar och känna obehaget krypandes.

Kanske kunde ha legat kvar för ingenting känns lockande idag...
Har suttit och kämpat med min lunch de senaste 20 minutrarnam en ingenting vill gå ner i magen, känns som att ju mer man tuggar dessto mer vänder det sig i magen. Detta trots att jag är vrålhungrig.

Ska jobba idag, känns inte heller roligt. Gillar inte att jobba eftermiddag, måste man stå ut med alla idioter (med finare ord: kunder)
Jag orkar inte!
Jag orkar inte prata om vädret 120 gånger på en timma, orkar inte gå och hämta det dom ber mig om, orkar inte ens ta i deras äckliga mat
Och det värsta av allt, jag orkar inte med deras klagomål, jag vet att jag är ansiktet utåt och får ta emot skit (vilket jag skakar av mig lika fort) men jag kan verkligen inte förstå mig på kunder som säger: "alltså, ni har blivit så dyra, och så är det massa varor som saknas"
har jag tvingat dig att handla här eller?Gå till äckliga hemköp då om det här stället inte passar!
Fast å andra sidan har jag kommit på en sak som är ännu värre; idioter som tror sig veta mer om saker där inne än vad jag vet.
Lilla, lilla, LILLA dumma idiot, jag har jobbat där de senaste 9 åren, jag VET vad som är kylvara och inte så kom inte och tro att du kan ta över mitt jobb!

Idag är det ingen bra dag

Middagen igår var iaf super, helstekt oxfilé, hemmagjord pesto och gratäng på potatis, tomat och zuccini.
Låter mer lockande än mitt ris och min kyckling som vägrar gå ner....

Kanske ska städa upp här så jag får ut dagens negativitet på något, kanske kan bli en bra efermiddag då?

Dagens enda roliga: 1 vecka diet = 1 kilo mindre på vågen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback