Fredagsmys

Igår efter skolan åkte jag till Connys jobb, blev inte kvar så längei nnan vi åkte upp till Mörby centrum för att handla det sista för kvällen

Vid sju tiden kom martina för bi co hvi åt fondue, första gången jag gjorde vanlig fondue hemma, innan har vi bara jort med choklad men det blev väldigt gott! Hade massa grönsaker och kött, lax och tigerräkor. Till det åt vi bakpotatis, sallad och olika såser.

I dag ska vi åka och köpa mössa till mig, har tjatat om att jag fryser om öronen så Conny lovade mig att han skulle köpa en mössa åt mig :)

Ikväll blir det hem till Kjelle och Jessica, Kjelle har fyllt år så. Sen ska dom ut, får se om vi följer med eller inte har så katastrofalt dåligt med pengar just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback