renovering

Just nu skulle jag ge allt för att renovera vårat kök! Funderar seriöst på att skriva brev till Room Service eller Från koja till slott och be dom fixa vårat kök men jag skulle bokstavligen avlida om dom tog bort vårat golv så brevet kommer nog aldrig bli av...

Skulle vilja byta kyl/frys, spris, fläkt och diskmaskin
Dessa vill jag ha:

110377-123

110377-122

110377-121

110377-120

det där med luckor är svårt! vill iaf ha svarta "stenar" istället för kakel mellan köksbänk och luckor

Detta är bara drömmar  men en vacker dag hoppas jag att det blir av :)

Kommentarer
Postat av: Denise

så himla snyggt! varför skaffade vi inte oss inte pojkvänner? *asg* vi har ju drömmar vi måste uppnå ju!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback