lång dag

Har haft en väldigt lång dag idag! Gick hemifrån vid 7.15 imorse och kom hem vid 20.00! Åkte iaf till västerås i morse, träffade tjejerna och la ihop vårat arbete som ska vara inlämnat på torsdag sen började vi på andra uppgiften som ska lämnas in nästa torsdag, för en gångs skull är vi ute i god tid :)

Efter det hade jag föreläsning mellan 13.15-16.00. Håller på med en ny kurs, statistik denna gång och det är ungefär som grekiska! Det är hur svårt och krånligt som helst, blir att plugga till tentan direkt efter lördagens tenta! Håller på med formler som inte ens är tal utan massa bokstäver och utropstecken!
t.ex: n-1/e! '* f!, räkna på det ni ;)

Efter föreläsningen tog jag tåget tillbaka till sthlm och åkte hem till mina föräldrar, fikade lite innan jag åkte till arlanda för att hämta min moster och hennes familj som varit och åkt skidor! Vad glad Alexandra och Lukas blev när dom såg mig, världens underbaraste ungar! Otroligt att man kan bli så fäst vid två små barn som inte ens är mina egna! Lovade iaf Alexandra att gå på bio med henne, hon har aldrig varit på bio så det blir nog en upplevelse. Hon frågade mig: är det verkligen sant att man får äta popcorn när man går på bio fast det inte är lördag? haha hon är såå söt! Hon vet verkligen vad som gäller med godis, att det bara får ätas på lördagar.

När jag kom hem hade älsklingen gjort middag, falukorv i ugn och potatis *mumma*

Imorgon blir det vattengympa på morgonen sen blir det plugg som vanligt! hårt liv man lever ;)

Nu blir det iaf duschen en snabbis och sen kommer jag nanna gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback