klant vs klantigare

Jaha då har vi bytt efternamn till klant!

Som jag tidigare har skrivit (tror jag) råkade jag ju ta sönder 2 skivor av vårat glasbord i vardagsrummet.
Första gången halkade jag på golvet som var blött för jag hade gått runt i blött hår och det resulterade i att jag ramlade över bordet och slog sönder en skiva i en miljon bitar.
Andra gången tappade jag vårat järn saltkar så en skiva sprack.

Sen dess har vi skojat om att vi kommer ta sönder hela bordet

Och idag var det dags igen! Conny skulle byta lampan som var sänder i facken i vardagsrummet, när han kliver ner från soffan halkar han till så han ramlar in i bordet! Iofs så gick inte skivan sönder denna gång men den lossnade från limmet som den sitter fast med så nu har vi bara en skiva kvar av vårat bord!

Jag gick till en glasmästare i fredags för att få en offert för de 2 tidigare skivorna så jag kunde redovisa kostnaden för försäkringsbolaget men imorgon blir det till att ringa dom och be dom lägga till en skiva...

Kanske ska börja göra vårat hem barnsäkert! Iofs har vi bara planerat barn om 5 år men så som vi håller på så lär det behövas redan nu!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha men hur bär ni er åt?

Postat av: Denise

haha, köp ett nytt bord utan glasskiva=)

2007-02-05 @ 10:23:39
URL: http://www.snisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback