ingen lust

Idag skulle vara plugg dag men när jag kommit hem fråen gymmet och ätit frukost kände jag verkligen itne för att plugga och jag vet sedan innan att om jag sätter mig ner och tvingar mig själv lär jag mig ändå inget! Tog iaf en paus från pluggandet idag och tittade på film, såg borat, haha sjuk film de där! Eller så är de bara för att jag har sån sjuk humor ;) Sen vart jag så sjukt trött att jag somnade en stund på soffan.

Väntar på att Conny ska komma hem, han slutar 18.00 som nästan alltid annars. Så tråkigt at han är så sjukt morgontrött att han aldrig går tidigare till jobbet så han kan gå tidigare. Dom har ju flex där så de hade gått...
Skulle ha velat åka till någon Duka affär idag och köpt den där knivslipen för våra knivar är nästintill värdelösa just nu! Men men får väll ta tag i det på lördag eller så.

Ska väll ta tag i maten lite smått, idag blir det: rödspätta, potatis och sallad!


Kommentarer
Postat av: Emelie

åhh så gott det lät, själv ska man ha köttfärssås o pasta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback