bad hair life

Jag har inte längre någon "bad hair day" utan jag går nu in i "bad hair life" mitt hår ser trist och fult ut varje dag!

I höstas gjorde Alina mitt hår, då ville jag ha det rätt ljust, visserliggen blev det ljust men inte så ljust som jag ville ha det. Tror det krävs några gånger för att få det så, men iaf.
Nu när jag har kommit hem från Thailand har jag en utväxt som heter duga och håret är jätte blondt. Nu är äntligen färgen så som jag ville ha det från början. Men hur vill jag ha det nu då?

Vet inte om hon kan färga in min utväxt i den här färgen så det stämmer överrens med övriga håret exakt och då vet jag inte om jag vill vara blond längre!
Har de senaste dagarna haft en känsla att jag vill bli brunhårig igen, och igår när jag såg bilder på Pernilla Whalgren i sitt nya mörka hår kände jag ännu mer begär haha

Hela familjen, släkten och min älskling säger att jag passar bättre i ljust hår *suck*

Aja kommer en bild senare idag om hur håret ser ut nu så kan ni ju säga vad ni tycker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback