alla <3 dag

Igår var det ju som bekant alla <3 dag.

Hämtade lillskruttan på dagis vid 11 och åkte in till stan, gick på bio och såg inte en alltför rolig film i mina ögon: Lilla spöket Laban *hihi*
Men hon såg ut att njuta där hon satt i bio stolen och åt sin stora popcorn.

Efter bion blev det mc donalds, börjar tycka mer och mer illa om det där stället! Maten blir verkligen bara sämre och sämre och dom blir bara dyrare och dyrare! Tack vet jag Max när det kommer till hamburgare, där får man iaf varm mat och inte några äckliga halvmögliga grönsaker på burgaren! Sen är det cheddar dip godare också ;)

Aja, efter mc donalds åkte vi hem, åkte till mina föräldrar för hennes föräldrar var inte hemma (var på sjukhuset med Lukas som skulle opereras och de gick bra). Väl hemma hos mamma och pappa fick jag lite alla <3 dag presenter:

3 röda rosor
hjärtgodis
pengar

När jag kom hem gjorde jag middag, blev lite lyxigare än vanligt :)
till förrätt blev det gratinerad hummer, till huvudrätt blev det räkor med tillbehör och till efterrätt blev det ost och frukt *mums* uppskattades mycket!


När älsklingen kom hem fick jag underbara blommor, tusen tack hjärtat!


Själv hade jag lagt en lång röd ros på hans plats i sängen men de tog honom några timmar innan han såg den haha.

Vart iaf en väldigt mysig alla <3 dag!

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad mysigt! tror du får göra gratinerad hummer till peter nästa gång vi ses. han älskar det, haha=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback