½ dag

Vaknade sjukt tidigt imorse, redan 05.20 var jag uppe! skulle ju ta tåget 07.06 till västerås och skriva tenta. Ja vad kan man mer än att sucka, efter 1 timma (skrivtiden var 5 timmar) reser sig ungefär 60% av klassen och då tog ändå fråga 1 som var i 5 delar ungefär 45 minuter att göra! Nu snackar vi svårt prov! Jag tänkte iaf att jag skulle sitta kvar en stund och skriva ner allt skit jag kom på så jag kunde kanske få 0.5 poäng till. Jag reste mig vid halv tolv och då var vi ungefär 10 stycken kvar! Utanför träffade jag några av mina kurskamrater, ingen verkade förstå något av det här provet, det sjuka var att det inte alls är likt de gamla tentorna eller vad han gått igenom på föreläsningarna! Med andra ord var det ingen bra start på dagen!
Jag räknade ihop på allt jag chansade och då skulle jag få 42 men godkänt är 30 så det är nog rätt kört för min del!

Fikade hos Admira innan jag åkte hem, åkte in till stan och köpte tyg. Min moster och jag ska hjälpas åt att sy kläder till kryssningen, kommer nog bli toppensnyggt! kommer bilder när det är klart!

Ikväll har jag och Conny varit ute och ätit, inget märkvärdigt bara lite fredags lyx :)

Betalade nyss alla räkningar vi har, man hinner ha lönen i ½ dag innan den försvinner lika fort som den kommer in på kontot! Nu är jag nästintill pank på mitt konto iaf och ändå fick vi båda grymma löner! Conny har inte rört sin lön ännu så han får betala vårt kreditkort och sin mammas present.

Imorgon är det 40 års kalas för Connys mosters man Ben. Ska vara ute på Ekerö vid 18 tiden så får vi se om vi stannar över natten eller åkter hem.

nu blir det nog lite tv och soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback