sista spiken

Då var sista spiken för dagen satt. Stackars våra grannar så som vi har hållt på att banka hela veckan men ingen har klagat och vi har hållt oss till tiderna.
Idag blev vi klara med dörren till gästrummet, ska bara måla den och sen sätta upp vikdörren.
Kanske ska göra det imorgon men har en del plugg så det kanske får vänta till fredag.

Imorgon ska jag och mamma till täby centrum och titta om jag hittar något att ha på mig. Det är inte de att jag inte har kläder utan det är faktiskt så att de flesta av mina kläder är för stora! Har iofs klänningar som passar nu med men inget känns roligt och allt har jag använt ett antal gånger!

Nu kom jag på att jag helt har glömt att uppdatera kategorin: Beas sunda liv ;)
Vägde mig i måndags och nu har jag gått ner totalt 8.6 kilo! Super nöjd med mig själv och det är ännu roligare nu när alla andra märker det! Men jag gör det för MIN skull och bara min skull!!!
Nästa måndag uppdaterar jag med mina nya mått och vikt för då är det även midje och höft måttning

Medan C höll på med dörrarna fick jag sovrummet fixat. Storstädat där inne så nu luktar det gott! Hängde upp ljushjärtat och bytte sängkläder till jultema!

Nu ska vi lägga oss och titta på betty och desperata, har inte haft tid att titta på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback