Oförändrat

Mitt mående är oförändrat, fortfarande feber, ont i kroppen, hostig och fryser/svettas om vartannat...

Det här suger verkligen big time!

Det värsta är att jag har min sista tenta imorgon för terminen och jag som har pluggat så flitigt och nu kan jag inte göra den! det är HEMSKT! Men jag vågar mig inte på att köra bil till västerås och inte ta tåget heller. Tänkt om jag blir jätte dålig och har ingen där, nej det får bli att stanna hemma imorgon och skriva tentan i februari....

Det värsta är att det är min helg att jobba och jag behöver verkligen jobba, har så lite timmar denna månad *suck*
Men om jag mår såhär kan jag inte gå dit och smitta alla kunder. Det återstår att se hur jag mår imorgon på kvällen

Nu avtar alvedonen så nu är det dags för en ny kur och sedan sova lite innan C kommer hem och pysslar om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback