Lördag

Lördag 1:a DECEMBER! Hjälp vad tiden går fort....

Låg och läste rätt länge igår och somnade precis när c ringer och frågar om jag siver...nja inte längre blev svaret...
Han hade stukat foten på bowlingen och var på väg hem, stackare! Får se hur det är med foten idag....
Om det blir inställda planer eller inte, jag hoppas verkligen inte det för vi måste bli klara nu!

Själv ska jag åka och göra massa tråkiga saker, panta burkar, slänga glas och golvet sen tanka och handla brädor till dörrarna.
Är jätte sugen på att köpa nya dörrar vi hittat till sovrummet och badrummet men jag vet inte om budgeten säger stop.....Har några julklappar kvar aå vi får se

Bäst att sätta lite fart så jag blir klar tills C vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback