Jul i vårt hus

Jul i vårt hus...
Tanken var att jag skulle lägga in bilder på julgranen och lite annat men det vill ju inte funka här på blogg.se *suck*

Får bli ett vanligt tråkigt inlägg istället :)

Tog en promenad tidigare, kände att vi behövde komma ut i friska luften ett tag. Har ju sittet inne i huset sedan i tisdags kväll så det var verkligen på tiden! Känndes skönt att gå en sväng även om vi inte alls var borta länge.

Har hållt på att pyssla lite här hemma. Skulle ha bakat biscotti men har inte kommit så långt ännu :) La in en till sill och gjorde Rockey Road godis *inspirerat från Leilas jul* får se hur de smakar när de är klara men de ser iaf vääldigt goda ut, farligt farligt!

C tittar på film nu men jag orkar inte ligga i soffan, har så ont i ryggen efter att sängliggande så nu vill jag vara uppe på benen! Längtar så till Thailand, ska gå på massage redan första dagen!

Nu SKA jag göra biscotti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback