Hittat den?

Igår var ju jag och mamma och shoppade i täby centrum. Mamma kom på varför jag inte hittar något att ha på mig, problemet var ju att jag faktiskt inte ens visste vad jag letade efter. Hade en outfit i huvudet med en kjol jag har hemma men eftersom jag inte har provat det ännu visste jag inte alls hur det såg ut.

Hur som helst, hittade faktiskt en klänning jag tror jag ska ha. C tyckte den var skit snygg när jag gick modevisning hemma igår och jag ska definitivt behålla den sen får jag se om något bättre kommer upp. Antingen blir det denna eller så har jag den på nyår, eller varför inte båda gångerna? Ingen i Sverige kommer ju se mig på nyår ändå...

När vi hittat något till både mig och mamma blev det även underkläder, älskar affären
Change som har så fina underkläder till bra pris och mycket bra kvalité! Rekommenderas verkligen

Såhär hade jag tänk mig:

Klänning:

 

Skor:



Tillbehör:

* Svarta strumpbyor
* Silverringar i öronen
* Silver armband

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Denise

Blir jättebra! Var köpte du klänningen?

Postat av: Denise

Jag ringer dig imorgon=)

2007-12-07 @ 19:22:26
URL: http://www.snisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback