Helgen!

I fredags var jag med mamma i Kista och handlade. Som jag skrev innan hittade jag inte alls det jag skulle.
Men av mamma och pappa fick jag detta till min namnsdag:

    

* Armband från Bianco
* Läppglans från Nouba
* BH band så man kan göra om BH:n till brottarrygg
* Tjej te
* Kandelaber (fick jag i söndags)
* Ej på bild: Klänning från Gina Tricot

I lördags höll vi på här hemma hela dagen, tog bort dörrkarmarna och började lägga golvet, fick klart allt golv i hallen men det tog tid eftersom det ska sågas ut för dörrarna. På kvällen åkte vi in till stan och mötte mamma och pappa och åt middag på nr8.

I söndags skulle vi gå på julmarknad med eftersom C´s fot är så dålig fick vi ställa in. Istället ägnade vi hela dagen åt att lägga golv i gästrummet. På kvällen var vi hos mamma och pappa och åt adventsmiddag. Mamma hade även bakad lussekatter som var otroligt goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback