Hej från Thailand

Hej på er där hemma!

Sitter på vår balkon (kanske ska säga terass med tanke på storleken) och tänkte blogga lite. C ligger och vilar sig.

Har haft det sjukt underbart sedan vi åkte!
Planet blev 2 timmar försenat men det var okej. När vi kom till hotellet trodde vi att vi drömde, det såg inte alls såhär lyxigt ut i katalogen och såhär lyxigt har jag aldrig bott, inte ens när vi bodde på ett Sheraton hotell!

Iaf, vi bor i en del av hotellet där ingen under 18 år får bo (barn i all ära men det är sååå underbart med lugn) vi bor i ett jätte stort rum med stor säng, soffa, platt tv på typ 42 tum, dvd spelare och gratis filmen man får låna. Vår balkong är enorm och har 2 stora solstolar. Badrummet har en enorm dusch och ett badkar.

Sedan finns det en fitness anläggning och ett spa. sedan finns det en lounge med gratis dricka och frukt och sånt mellan 11-14 varje dag!

Hade jätte gärna visat men jag förstår mig inte på C´s dator så jag får inte över bilderna till datorn men lovar att lägga in dom senare om jag hinner. vi har gratis internet på rummet

Jag lyckades bränna mig ordentligt igår, kände inte av det förren på kvällen. Har fått ligga i skuggan hela dagen idag men ser ändå ut som en kräfta. Blir ändrad nyårs outfit för jag tänker inte skrämma iväg alla med hur jag ser ut!

Vi ligger ju 6 timmar före er så snart ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning, ska äta nyårs middag på mamma och pappas hotell och sedan ner på stranden och fira.

Kommer inte skriva någon års resume härifrån utan får ta det hemmifrån, kommer nog bara småblogga härifrån.
Ska ta vara på tiden här och vi ska bara njuta av varandra och det gör vi till fullo.

Det är så underbart att vara i paradiset med den man älskar, här är jag som lyckligast!

Vi hörs snart igen och GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Denise

Verkar som om ni har det superbra! Var rädda om er!
Saknar dig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback