Fredag

Äntligen fredag säger många men en tråkig dag för mig, ser inte alls framemot helgen eftersom det är jobbarhelg *suck*
Och med denna inställningen kommer det bli en väldigt lång helg...

Iaf åkte jag till skolan imorse och tog tåget hem redan tid 12. Skönt att vara hemma tidigt iaf även om jag är trött efter en väldigt tidig morgon.

När C kommer hem ska vi åka och köpa fler lister till dörrarna. Ska försöka få klart allt så fort som möjligt, jag vill ju börja julpynta! Snart är det även dags att gå på jakt efter en gran men dom har väll inte börjat sälja dom såhär itidgt eller?
Har inte så bråttom, vi brukar inte klä granen förren dagen innan julafton eller på julafton men det kommer bli lite tidigare i år så vi hinner njuta av den lite iaf innan vi åker.
När vi kommer hem har den väll barrat sönder :) Men över min döda kropp att vi skaffar en plastgran, är allergisk mot plastgranar :)
Ska de vara gran ska det vara en riktig en!

Aja, bara att fortsätta plocka här hemma. Känns som att det inte spelar någon roll hur mycket jag plockar för det tar ju aldrig slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback