Äntligen!

Äntligen är denna helg slut!
skönt att få komma hem och inte tänka på jobbet i 12 dagar :) Bara en jobbarhelg kvar och jobb på annandagen sen är jag ledig ett tag framöver! Kanske hoppar in någongång men nu är det sista fokus på skolan som gäller och det är mycket som ska göras. Är en hel del kvar här hemma med....

Är så otroligt trött på allt snack om köttfärsen! Att 4 puckon har gjort bort sig drabbar även oss, har lappat hela butiken med anslag om att vi INTE packar vårat kött själva så det gäller inte oss men kunderna är som de är. På ett sätt förstår jag dom faktiskt, hade också ifrågasatt men ändå.... Att prata köttfärs en hel helg är inget jag vill göra om. Hoppas dom blir sparkade, för så gör man f*n inte! Utsätta folk för livsfara är inget jag håller med om, och sen att de har en årsinkomst på 2 miljoner och hus för ett antal miljoner gör det verkligen svårt att förstå varför dom utsätter sig själva och alla för några småslantar. Det är inte ens bra marginal på kött och chark! Skärpning idioter!

Efter jobbet åkte jag och köpte hem mat, älskar plockmat så det bliev lite sånt, tog allt gott jag hittade även om det kanske inte passar ihop så bra haha

image409

* Smörgåstårta i två varianter
* sushi
* Kyckling med gröncurry

Riktigt gott var det iaf men åt så mycket så nu rullar jag fram

När jag kom hem hade C gjort jätte fint! Satt upp dörrlisterna vid badrummet och fixat i dvd bokhyllorna. Sedan hade han även städat så gott det går här hemma med alla grejer överallt.

Efter maten målade jag ingången till gästrummet men maskeringstejpen tog slut så vi kunde bara måla på ena sidan haha, ska köpa mer imorgon och måla allt jag hinner. Ska också försöka julpynta lite där det går och sy gardinerna till gästrummet. Här är man tidsoptimist.

Nu blir det duschen, föreläsning imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback